مترجم هوشمند فرازین جهت سهولت در پیگیری سفارشها اعم از ترجمه هوشمند، ویرایش سبک و ترجمه طلایی (تخصصی) امکان ارسال تیکت را با عنوان "درخواستهای پشتیبانی" در منوهای حساب کاربری افزوده است.
کاربران عزیز فرازین از این پس میتوانند با مراجعه به قسمت "درخواستهای پشتیبانی" حساب کاربری خود، اقدام به ثبت درخواست جدید نموده و امور مربوط به سفارشهای خود را پیگیری نمایند.
یادآوری:
پیش از ارسال درخواست پشتیبانی موارد زیر را به طور کامل مطالعه نمائید. در صورت عدم رعایت موارد زیر مسئولیت تأخیر و یا عدم پاسخگویی به عهده کاربر میباشد.
- قبل از ارسال هرگونه درخواست پشتیبانی حتماً سوالات متداول و شرایط استفاده را مطالعه نمائید.
- جهت پیگیری به موقع و دقیق لطفاً درخواستهای پشتیبانی حاوی اطلاعات کامل باشد تا پیگیری سریعتر انجام شود.
- به درخواستهای پشتیبانی فقط در ساعات کاری پاسخ داده میشود.